[zorp-hu] zorp & ipvs

Major Csaba major at balabit.hu
2006. Ápr. 12., Sze, 08:39:36 CEST

Pásztor Lénárd Zoltán wrote:
> Eloszor keves volt a thread, ezt --threads kapcsoloval megoldottam,
> de most mar nem mond semmit, csak beall... :(

 Kb hany thread-ed van, amikor beall? Van egy hasonlo ismert bug,
ami akkor jon elo, ha nem tud uj thread-et inditani valamilyen eroforras
elfogyasa eseten. Ez jelenleg azert szokott elofordulni, mert stack meret a
default 2MB-os mereten marad, ami miatt az address space-t eleg hamar kitomi.
Probald meg, hogy a zorpctl kiadasa elott egy ulimit -s 256 paranccsal kisebbre
veszed a default stack meretet. Ha ez nem segit, akkor majd az uj libzorpll
verziot kellene kiprobalni, ami hamarosan elerheto lesz. (elvileg a test agban
a 3.0.6.5.1-es verzio mar tartalmazza is a javitast)

MCS