[zorp-hu] zorp config, fizetek erte

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
2006. Ápr. 5., Sze, 20:59:21 CEST

          Sziasztok!

Sikerult megoldanom, rendben, megfeleloen mukodik.
Mivel kezdo vagyok meg zorpban ezert meg par kerdest
szeretnem, ha segitenetek tisztazni.

1. Stabilitas
Az eddigi teszteken gond nelkul mukodott, nem hasalt el, stb.
Van ra mod, hogy valamilyen informaciot nyerjek a zorp allapotarol?
Hogyan tudom 'monitorozni'? (az atmeno forgalom tesztelesen kivul)

2. Teljesitmeny
Hol talalok informaciot arrol, hogyan lehet a zorpot finomhangolni.
Milyen parameterekkel celszeru tuningolni, milyen szempontok
szerint celszeru tuningolni?

3. Tovabbi szolgaltatasok
Hol talalok leirast arrol, hogy milyen belso hivasai vannak a zorpnak
es ezek hogyan mukodnek, milyen parametereik vannak, stb?

--
Pásztor Lénárd Zoltán
rendszergazda

Wonderline Hungary Kft.