[zorp-hu] zorp config, fizetek erte

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
2006. Ápr. 5., Sze, 09:03:30 CEST

:)

A transzparens http(s) proxy megvan es mukodik is.
A feladat url-re regexpet, cookiera regexpet csinalni ami
ha az ember ert pythonul szerintem nem egy ordongos feladat. A 'verdijat'
azert kinaltam fel, mert ido hianyaban nem tudok foglalkozni vele.
Addigis amig nincs vallalkozo szellem tudtok ajanlani valamilyen
python doksit? Ami a hivatalos szajton van (szamomra) eleg erthetetlen.
Pl a php doksival osszehasonlitva eg es fold. :(

Ami itt zorp specifikus, hogy hogyan irom at a cel cimet ha mar megvan.
Ezt mar megirtatok a listara. Az is megvan hogyan szedem ki a cookie-t
a requestbol, szinten leirtatok a listara, de kozben megtalaltam a
/usr/share/zorp/pylib/Zorp/Http.py fajlban is.

Ami nincs meg az az url.

A gondom az, hogy nem atlathato szamomra a python szintaxisa.
Amire szuksegem van: minimalis fajl kezeles, minimalis tomb kezeles.
if, ciklusok es akkor ez kozel sem nagy feladat.

Esetleg rosszul latom? Konnyelmuen veszek valamit?

--
Pásztor Lénárd Zoltán
rendszergazda

Wonderline Hungary Kft.