[zorp-hu] kiprobalnam a zorp-ot

MAGYAR Szilveszter maszili at freemail.hu
2006. Ápr. 5., Sze, 10:09:56 CEST

Udv mindenkinek!

Sok jot olvastam / hallottam errol a megoldasrol es ugy gondoltam
hogy ki kellene probalni. Felraktam egy proba gepre egy alap
Debian Stable verziot 2.4.27 kernellel.

A dokumentaciot olvasva arra jutottam hogy az egesz zorp lelke a tproxy,
ami a gyari Debian kernel modositasat (patch+ujraforditas) teszi szuksegesse.

Tovabba a doksiban meg van emlitve egy apt forras ahol elerhetok
az elore forditott kernel binarisok.

deb http://apt.balabit.hu/zorp-gpl-os/ zorp-os-3.0/3.0security \
zorp-os common-gpl zorp-gpl
deb http://apt.balabit.hu/zorp-gpl-os/ zorp-os-3.0/3.0 \
zorp-os common-gpl zorp-gpl

Abban a remenyben hogy nem kell a kernelforras foltozasaval es forditasaval
szoszmotolni felraktam ezt a kernelt:

kernel-image-2.4.28-zorpos-pentium4
- Linux kernel binary image for version 2.4.28-zorpos-pentium4.

De sajnos a rendszert ujrainditva az ujonnann telepitett kernellel
nem mukodik.

Ugy tunik hogy minden rendben van egeszen az init vegeig.
Miutan lefutott az init latszolag a szervizek is elindulnak de
nem kapok promptot egyik konzolon sem.

Csak ilyen hibauzenetet kapok a konzolra:

INIT: id "1" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: id "2" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: id "3" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: id "4" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: id "5" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: id "6" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: no more process left in this runlevel

Ha kihagyom az init-et a boot soran (init=/bin/bash) akkor
teljesen jonak tunik minden.

Az lenne a kerdesem hogy az apt-vel felrakott kernel binarisok
hasznalhatoak ebben a formaban (gyari Debian-nal) vagy sem?

Es ha igen akkor mit rontottam el, hogy megsem mukodik?

A valaszokat elore is koszonom.

--
MAGYAR Szilveszter
maszili at freemail.hu