[zorp-hu] ms VPN és a Zorp

Hegedüs Ervin airween at axelero.hu
2005. Sze. 14., Sze, 21:35:36 CEST

hello,

> Első kör: adott kernel verzióval eléggé instabil volt
(azert lassuk be, ilyen mas, kernellel kapcsolatos dologgal is
elofordult mar... :))

> Második: AD-hez authentikáltunk vele és hát, nem mindig volt a
> legsikeresebb a kapcsolatfelépítése
jaaa, AD, azaz kulso auth - erre meg nem volt szukseg... mindegyik
helyen 6-8 user van max, chap-secrets...

> Harmadik: random időközönként leszakadt, ha sikerült is felépítenie a
> kapcsolatot, ez hálisten nagyon ritkán volt, ha már felépült a kapcsolat
na ilyennel viszont meg nem talalkoztam.
IPSec-el kapcsolatosan hallottam sok ehhez hasonlo tapasztalatot,
de a userek kozul meg senki nem szolt, pedig van olyan, h a
kollega egesz nap otthonrol dolgozik. (mindenhol Linux pptp, es
WinXP kliens)

> A tapasztalat tavalyi, mind 2.4-es, mind 2.6-os kernellel tesztelve
> volt. A leggyakoribb előfordulás a 2-ik eset volt.
en az iden kezdtem el ezzel foglalkozni, 2.6.9/10 kornyeken, az
elso ADSL-es ugyfelnel elojott egy ppp nyug, de trukkozve
megoldottam, azota mindenhol 2 pppd van a pptp kiszolgalon. :)

udv:

a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.