[zorp-hu] Re: [tproxy] tproxy 2.6.10+

KOVACS Krisztian hidden at balabit.hu
Thu Jun 23 15:30:06 CEST 2005

  Szervusz,

2005-06-23, cs keltezéssel 14.53-kor Pásztor Lénárd Zoltán ezt írta:
> Seikerult vegul beizzitanom 2.6.10-el (teszt jelleggel).
> A zorp proxy modul nem szolgalja ki az oldalt, a logban bind()
> failed;... uzenetet talalok.
> Strace-el megneztem es a kliens IP-jet akarja bind-elni a gepen.
> Gondolom ez is resze transzparens mukodest megoldo eljarasnak.

  Igen. Milyen verzioju zorp-pal probalod (ujabbak el sem indulnak
autobind IP nelkul)? Illetve az lenne meg a kerdes, hogy amikor
elinditod a Zorp-ot, akkor ir a logba valami ilyesmit:

System dependant init; sysdep_tproxy='tproxy20'

  Namarmost nalad ide a sysdep_tproxy-hoz mit ir?

--
 Regards,
  Krisztian Kovacs