[zorp-hu] Re: [tproxy] tproxy 2.6.10+

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
Thu Jun 23 14:53:45 CEST 2005

          Szia!

Seikerult vegul beizzitanom 2.6.10-el (teszt jelleggel).
A zorp proxy modul nem szolgalja ki az oldalt, a logban bind()
failed;... uzenetet talalok.
Strace-el megneztem es a kliens IP-jet akarja bind-elni a gepen.
Gondolom ez is resze transzparens mukodest megoldo eljarasnak.

Hogyan lehet ezt megoldani?
Erre kell a dummy interface?

udv,

 Lenard