[zorp-hu] ssh, https

Hegedüs Ervin airween at axelero.hu
Tue Aug 9 22:30:41 CEST 2005

hello,

> Ezt vagom. Miert szukseges, hogy modulban legyen?
a modul alapjan detektalja annak (a funkcionak) megletet, de majd
biztos szol valaki jobban hozzaerto is.

> Felreertesz. Nem a webszerver hostjan akarom megoldani. Ezt vagom.
>
> De az miert nem mukodik, hogy a proxy megkapja a kerest, kicsomagolja,
> az ssl-bol, megvizsgalja az egeszet, aztan az alapjan kapcsolodik a
> megfelelo szerverhez? Vagy ez ugyanaz a problema?
igy valszeg' meg lehet oldani, de az egy kicsit bonyolult konfig
lesz.

valami kezd derengeni, h egyszer akartam en is vmi ilyesmit -
Bazsi irt nemi tampontot:
https://lists.balabit.hu/pipermail/zorp-hu/2004-May/001397.html

ez talan segit,

a.