[zorp-hu] Https nyug

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 03 May 2004 15:50:22 +0200

2004-05-03, h keltezéssel 13:15-kor Hegedüs Ervin ezt írta:
> hello,

> ezzel a beallitassal (mast nem modositottam) ezt kapom (verbose 6)
>
> May  3 13:03:01 srv zorp_https[10464]: (zorp@site/https:0/pssl): Client side SSL handshake successful;
> May  3 13:03:01 srv zorp_https[10464]: (zorp@site/https:0/pssl): Stacking subproxy; client='22:23', server='24:25'
> May  3 13:03:01 srv zorp_https[10464]: (zorp@site/https:0/http): Proxy starting; class='ExtMyHTTP', module='http'
> May  3 13:03:01 srv zorp_https[10465]: (zorp@site/https:0/http): thread starting;
> ...fetching attribute's...
> [...]

a beagyazott HTTP viszont nem kell.

ha az SSL-be agyazol HTTP-t, akkor az igy nez ki:

kliens <--> pssl <--> szerver
            |  |
          +-+--+-+
          | HTTP |
          +------+

azaz a dekodolt csatornat tolja a HTTP kliens oldalara, es ami kijon a
HTTP-bol azt tolja a szerver fele, es forditva.

az egymas melle stackeles igy nez ki:

kliens <--> pssl <--> HTTP <--> szerver

ilyenkor is stackelhetsz a pssl-be, de szerintem neked nem arra van
szukseged.

ha te ketszer stackeltel HTTP-t, akkor ket HTTP indulasnak kellene
lennie.