[zorp-hu] ssh, https

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
Tue Aug 9 21:43:56 CEST 2005

On Tue, Aug 09, 2005 at 09:12:18PM +0200, Hegedüs Ervin wrote:

> pontosabban mit szeretnel? pl: a kliens-Zorp https, de utana a
> Zorp-webszerver ismet https, vagy nativ http?

Akar mehet az utobbi, persze az elobbi lenne a szep.

> milyen verzioval probalod?

3.x, bocs, nehany informaciot biza kihagytam.

> transzparens modban, v annelkul?

A transzparens mod az, amikor szerver latja a klienst ugyanugy, mintha
kozvetlenul beszelgetnenek? Akkor azt.

Bocs, volt egy kis nyariszunet, az azota sokminden jobban kavarok,
amit azelott is egy kicsit;)

> Mas konfig mar mukodik, vagy egybol ennek ugrottal neki?

Egy sima http proxy mukodik.

> paran mar megcsinaltuk :)

Itt azt ertettem, hogy ssh-n pl. az fqdn(?) megszolitasa alapjan el tudja
vhogy donteni a proxy, hogy melyik hostra kapcsolodjon tovabb?
A https eseten meg el is tudnam kepzelni, vegulis ott benne van a http
headerben, de az ssh-t abszolut nem ismerem.

> elso korben:
> https://lists.balabit.hu/pipermail/zorp/2004-January/000186.html

Na, ennel pl. nem ertem, melyik bejegyzes pontosan mit is jelent.
Amugy ugyanazokat a certeket kell beadni neki, mint a webszervernek,
amit beadtam? De ha tobb ssl-es szerver is van mogotte ertelem szeruen
tobb certtel, akkor azt hogyan kell?

> http://groups.google.co.hu/group/hun.lists.mlf.linux/browse_frm/thread/1a8b5cc7cd96c6ac/e0939ed13bebe1f8?tvc=1&q=zorp+https+proxy&hl=hu#e0939ed13bebe1f8

Ja, igen, az egyik helyen (most konkretan 2 kulonbozo helyrol van
szo) a webszerverek publikus ip cimen figyelnek.

Remelem, ertheto.

10x

tompos