[zorp-hu] ssh, https

Hegedüs Ervin airween at axelero.hu
Tue Aug 9 21:12:18 CEST 2005

hello,

> Elegge benazos vagyok, foleg igy az elejen.
sokan vagyunk igy... :)

> Szoval, kellene nekem egy mukodo konfig https proxyzasara (belso,
> privat intranetes szerver elerese kivulrol), ill. ssh proxyzasara
> (hasonlo, csak itt az fw-t, es a belso szervert is el kene erni a
> 22-es porton).
pontosabban mit szeretnel? pl: a kliens-Zorp https, de utana a
Zorp-webszerver ismet https, vagy nativ http?

milyen verzioval probalod?
transzparens modban, v annelkul?

Mas konfig mar mukodik, vagy egybol ennek ugrottal neki?

> Meg lehet ezeket csinalni? Nekem egy kicsit bonyolult utana gondolnom,
> es tartok tole, hogy nem;)
paran mar megcsinaltuk :)

elso korben:
https://lists.balabit.hu/pipermail/zorp/2004-January/000186.html