[zorp-hu] Https nyug

Hegedüs Ervin zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 3 May 2004 15:58:28 +0200

Hello,

> a beagyazott HTTP viszont nem kell.
vagyis? a Pssl-be nem kell a stack_proxy attributum?

> ha az SSL-be agyazol HTTP-t, akkor az igy nez ki:
>
> kliens <--> pssl <--> szerver
>             |  |
>           +-+--+-+
>           | HTTP |
>           +------+
igen, ezt idaig ertettem,

> azaz a dekodolt csatornat tolja a HTTP kliens oldalara, es ami kijon a
> HTTP-bol azt tolja a szerver fele, es forditva.
ok.

> az egymas melle stackeles igy nez ki:
>
> kliens <--> pssl <--> HTTP <--> szerver
aha, az "egymas melle" fogalom kicsit maskepp kepzodott le... :)

> ilyenkor is stackelhetsz a pssl-be, de szerintem neked nem arra van
> szukseged.
>
> ha te ketszer stackeltel HTTP-t, akkor ket HTTP indulasnak kellene
> lennie.

ok,

a gyakorlati megvalositasa hogy nez ki ennek?
hogy nez ki a Pssl konfig? a HTTP-t szerintem mar kitalalom :))

vagy eleg a Service definiciojaban leirni a korabban irt peldat?

Koszonom:
a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.