[zorp-hu] zorp gpl 2.1.7 memory leak

Gabor Halasz zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 09 Jun 2004 13:18:25 +0200

Balazs Scheidler wrote:
>=20
> hmm.. milyen proxyk vannak a hizo peldanyban? elvileg a commercial es a=

> gpl-es kozott csak a pssl kulonbozik (illetve a core)

GPL verzi=F3, konkr=E9tan nem tudom, egy hossz=FA id=F5n =E1t kis sebess=E9=
ggel=20
dolgoz=F3 plug r=E9mlik (p2p megy rajta), sajnos minden infot nem volt id=
=F5m=20
elmenteni, mert kit=F6rt az jajjgat=E1s. A plugon k=EDv=FCl van m=E9gt=F6=
bb plug,=20
n=E9melyikben pssl, van http, van http benne pssl, van ftp =E9s =E1ltalat=
ok=20
defini=E1lt lesz=E1rmazottjai. Akt=EDvan csak a p2p plugja dolgozott, a t=
=F6bbi=20
egyel=F5re d=EDsz, maximum egy-k=E9t rosszindulat=FA prob=E1lkoz=E1s van,=
 m=E9g nem=20
mutat r=E1 dns, akt=EDv szerver van m=F6g=F6tt=FCk, de tartalom nincs, cs=
ak=20
placeholderek. Egyik sem transzparens, a wan interface szabv=E1ny=20
portjaira bindeltek.

--=20
Gabor HALASZ <halasz.g@freemail.hu>