[zorp-hu] zorp gpl 2.1.7 memory leak

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 09 Jun 2004 13:00:11 +0200

2004-06-09, sze keltezéssel 10:34-kor Gabor HALASZ ezt írta:

> Nálam is volt ilyen múltkoriban, Szalay Attilla gyártotta csomagok,
> benne van az include, de nekem zombi processzem is lett. Ezek voltak:
>
> ii  libc6          2.3.2.ds1-12   GNU C Library: Shared libraries and
> Timezone
> ii  libzorpll      2.1.12.3-1     Low level library functions for Zorp
> ii  zorp           2.1.7          An advanced protocol analyzing firewall
> ii  zorp-modules   2.1.7          Default proxy modules for Zorp

hmm.. milyen proxyk vannak a hizo peldanyban? elvileg a commercial es a
gpl-es kozott csak a pssl kulonbozik (illetve a core)

A kereskedelmiben tudok egy leak-et, ami a 2.1.7.2-ben lett javitva, de
az GPL-est biztosan nem erint (pop3 proxy)

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1