[zorp-hu] zorp_2.0.9 GPL

Kosa Attila zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 30 Jul 2004 11:44:22 +0200

On Fri, Jul 30, 2004 at 09:00:29AM +0000, Magosányi Árpád wrote:

> A következő csomagok verziószámára:

A mostani (sarge-ban levo) zorphoz elkuldtem a reportbug segitsegevel a
hibajelentesemet. Fogok keresni olyan idoszakot (valamelyik ejszaka),
amikor fel tudom tenni a 2.0.9-es verziot, es ahhoz is elkuldeni a
hibajelentest. De az lenne a kerdesem, hogy a Balabit oldalarol
letoltheto verzionak mennie kell-e egyaltalan sarge alatt, vagy nem is
erdemes kiserletezni vele? Esetleg backportoljam a sid-ben levo (a
sarge-osnal ujabb) verziot?