[zorp-hu] zorp_2.0.9 GPL

Magosányi Árpád zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 30 Jul 2004 09:00:29 +0000

A levelezőm azt hiszi, hogy Kosa Attila a következőeket írta:

> Ez nem jarhato ut, mert egyaltalan nem indul el a 2.0.9-es verzio, es
> nem tudom megtenni, hogy 5-10 percig egyaltalan ne legyen neteleres a
> halorol. Illetve elindul, de azonnal meghal, automatikusan megprobalja
> ujrainditani, de persze az sem sikerul, vegul ezt nyomja a logba:
>
> Jul 29 09:52:50 fw zorpctl: Excessive number of restarts more, than 3 wit=
hin 60 seconds, exiting...

> Szoval mondd, hogy milyen informaciora van szukseged, a tegnapi logokbol
> ki tudom nyerni, illetve a csomaginformaciok is rendelkezesemre allnak.

A következő csomagok verziószámára:
 libc6
 libcap1
 libglib2.0-0
 libssl0.9.7
 libzorp2
 libzorpll
 python2.3
 zorp-modules
 python-extclass
 a python-extclass függőségeinek verziószáma

Arra a tényre, hogy sarge-ból jött vagy te fordítottad.
A csomag pontos verziószámára.
A naplóbejegyzésekre, amiket generált.

A levél elején legyen benne a következő két sor:

Package: zorp
Version: <a pontos verziószám>

és küldd a submit@bugs.debian.org címre is.

Egyébiránt úgy tűnik, hogy a python-extclass (vagy a python) környékén van
olyan probléma, hogy nem adja meg a szükséges verziószámot a
dh_shlibdeps számára. A python-extclassnak nincs is shlibs fájlja, és nem is
libként van forgatva. A python2.3-devhez úgy tűnik a következő
tartalmú shlibs fájl tartozik:
libpython2.3 1.0 python2.3 (>= 2.3)

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból