[zorp-hu] 'HTTP 200 Document follows'

SZALAY Attila zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 09 Jul 2004 15:26:10 +0200

Hi!

On Fri, 2004-07-09 at 15:11, Gabor E. Tusnady wrote:
> Sziasztok!
>=20
> Kicsit regen kerdeztem ezt, de azota nem volt idom foglalkozni vele.
> Most ujbol megprobalom. Tud valaki segiteni abban, hogy ha a szerver azt
> valaszolja, hogy
>=20
> "HTTP 200 Document follows"
>=20
> akkor hogyan tudom ravenni a zorpot, hogy ha ez egy bizonyos cimrol jon
> (aaa.bbb.ccc.ddd), akkor cserelje ki a headert (HTTP/1.1 200 Document
> follows, ahogy Bazsi javasolta), vagy fogadja el igy?

Hmmm.

Megprobaltam megnezni mashonnan, hogy egyaltalan a kliensek mit mondanak
ra. Ekozben vettem eszre, hogy csak az 1.1-es HTTP protokollt beszeli
rosszul.

Vagyis ha a mozillamban atallitottam, hogy 1.0-as HTTP-t hasznaljon
akkor jol atjott a zorp-on is.

Tudom, hogy ez nem a megoldas, de legalabb igy meg tudod nezni.
Nem hiszem, hogy a szervertol az ennyire hibas valaszt egyhamar
elfogadja.

--=20
Szalay Attila                     BalaBit IT Biztons=E1gtechnikai Kft.
tel:(36-1)-371-05-40              1116 Bp. Csurgoi ut 20/b
fax:(36-1)-208-08-75              http://www.balabit.hu/