[zorp-hu] 'HTTP 200 Document follows'

Gabor E. Tusnady zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 09 Jul 2004 15:11:36 +0200

Sziasztok!

Kicsit regen kerdeztem ezt, de azota nem volt idom foglalkozni vele.
Most ujbol megprobalom. Tud valaki segiteni abban, hogy ha a szerver azt
valaszolja, hogy

"HTTP 200 Document follows"

akkor hogyan tudom ravenni a zorpot, hogy ha ez egy bizonyos cimrol jon
(aaa.bbb.ccc.ddd), akkor cserelje ki a headert (HTTP/1.1 200 Document
follows, ahogy Bazsi javasolta), vagy fogadja el igy?

Kosz,

tusi

On Fri, 2004-03-19 at 15:35, Balazs Scheidler wrote:
> 2004-03-19, p keltez=E9ssel 14:33-kor Gabor E. Tusnady ezt =EDrta:
; line=3D'HTTP 200 Document follows'