[zorp-hu] Inbandrouter nyug ;)

Ifj. Darvas Istvan zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 27 Feb 2004 20:39:39 +0100

Sziasztok,

> ennek elvileg mukodnie kell(ene) :)

A helyzet az, hogy nem tudom mit csinltam delutan, de valoban mukodik ;) nem
iditottam ujra az instance-t vagy csak elgepeltem, de most amikor logokat
akartam gyartani, ment rendesen ;)) nem tudtam produklani a problemat ;)

Szoval akkor szokas szerint nyujtod a kisujjad bekapom az egesz kezed alapon
az lenne a kerdesem, hogy hogyan tudnek ket kulonbozo certificatot
szolgaltatni a kliens oldalon? Ezt azert kene megtenni, hogy a certben a
site cim egyzzen az internet cimmel, hogy csak 1 csunya x legyn, amikor
felugrik az explorer.

Udv,
    Istvan