[zorp-hu] Inbandrouter nyug ;)

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 27 Feb 2004 19:12:05 +0100

2004-02-27, p keltezéssel 15:05-kor Ifj. Darvas Istvan ezt írta:
> Sziasztok,
>
> Nos felig meddig mukodik a dolog. Amig az inband router annyi, hogy
> rendeljen hozza csak egy server adresst az siman mukodik.

> chainer=SideStackChainer(CryptPsslProxy)))
>
> Nos felig meddig mukodik a dolog. Amig az inband router annyi, hogy
> rendeljen hozza csak egy server adresst az siman mukodik.
>
> Viszont, amikor a HttpProxy-t atirom, hogy legyen benne a dontesi folyamat
>
> class TESTHTTPS(HttpProxy):
>         def config(self):
>                 HttpProxy.config(self)
>                 self.session.server_address = SockAddrInet("192.168.1.101",
> [...]

elvileg sehol. a Http proxy alapbol atadja a setServerAddress-nek a
kivant szerver cimet, akkor is ha transzparens modban van. Csak arra
kell figyelni, hogy a ket gep nevet fel tudja oldani a tuzfal
(/etc/hosts), valamint arra, hogy a szolgaltatast ne engedd vissza a net
fele, mert akkor proxynak lehet hasznalni a tuzfalat.

ennek elvileg mukodnie kell(ene) :)