[zorp-hu] KSH és a biztonságtudat

G. J. Hazai zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 18 Feb 2004 09:46:18 +0100

2004. február 18. 09.40 dátummal Kosa Attila ezt írta:
> Errol hol volt szo ebben a faq reszletben? Mivel ez egy faq (reszlet),
> ezert vannak benne kerdesek es valaszok. A Q-val jelolt kerdeseket a
> userek tettek fel, az A-val jeloltek pedig a KSH valaszai. Igy nezve
> ezt a faq reszletet, szerintem szo nincs olyasmirol, mint amiket
> allitotok...

Zsiga! Unom már, hogy magadon kívül mindenkit hülyének nézel!

Magyarázatot adtam egy viselkedésre. Ha ezt nem értetted meg - sajnálom.

> Ok is ezt irtak szerintem...

Mégegyszer: ez a bajuk. Annyira biztonságos, hogy hiába sniffelnek, csak
szőnyegmintát kapnak. Ahogy leírtam eredeti levelemben.

--
Hazai Géza MÁK inf. szakértő
<geza.hazai@inf.ahh.gov.hu>