[zorp-hu] KSH és a bi ztonságtudat

Kosa Attila zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 18 Feb 2004 09:40:19 +0100

On Wed, Feb 18, 2004 at 08:25:43AM +0100, G. J. Hazai wrote:

> Alapvetően arról van szó, hogy a közszférában a https-t nem akarják engedni,
> mert biztonsági lyuknak vélik: információ szivárgás lehetősége (a házon
> belüli szoftver rendőrség nem tudja elolvasni).

Errol hol volt szo ebben a faq reszletben? Mivel ez egy faq (reszlet),
ezert vannak benne kerdesek es valaszok. A Q-val jelolt kerdeseket a
userek tettek fel, az A-val jeloltek pedig a KSH valaszai. Igy nezve
ezt a faq reszletet, szerintem szo nincs olyasmirol, mint amiket
allitotok...

> Arról kellene valakinek felvilágosítani őket, hogy a https biztonságos.

Ok is ezt irtak szerintem...