[zorp-hu] RE: [zorp-h u] RE: [zorp-hu] Hüje Ekszplorer

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 14 Dec 2004 14:49:12 +0100

Makay Kalman <makay.kalman@traco.hu> irta:
> OK. Latszodik, hogy nem a klienssel van baj (pedig ezt is szamitasba vetted az elso level alapjan) akkor syslogbol kiolvashato minden. Tuzfalad jol feloldja gepneveket? Ott is futtass egy nslookup-ot, vagy dig-et.
hm. Minden massal megy, kivéve a kexplorert. van icq, van pop3, van ftp,
van kulso címtár (ldap) elérés és mindenhol névvel hivatkoznak rá.
Mar aki ki van engedve.

> en teljesen masrol beszelek. Ha tudsz http-ul, akkor a telnet hasznalataval nezheted a folyamatot. Esetleg kapsz uzenetet, de mondjuk az Explorered nem irja ki (tipikusan akkor, ha az "Egyeni HTTP uzenetek" beallitas meg van bolygatva).....helyettesitve, de nem potolva a loggolast.
Tudok, kezzel minden megy. Azért írtam, hogy explorer a "hüje". Még
annyi lehet, hogy most a rendszergazdanal kiderult, hogy valami beette
magat a kexplorerbe. Lehet, hogy a tobbi helyen is a gond. De arra a
sitera nem volt forgalom a kezdőlapon kívül... A logokból szépen látszik
és nem indult neki sok más oldalnak http-n keresztül a cucc. mivel utána
semmi forgalom nem látszik.

Na, most rászánták magukat egy Netcápára.

üdv,
Ago

Deim Ágoston
LSC Linux Support Center Kft.