[zorp-hu] RE: [zorp-hu] RE: [zorp-hu] Hüje Ekszplorer

Makay Kalman zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 14 Dec 2004 14:39:20 +0100

> a proxy konfiguracio alatt, hogy "beallitasok automatikus eszlelese"?
> nincs. Bocs, nem nagykepusegbol jegyzem meg, de egyebkent nem
> szokott problemam lenni a beallitasokkal :-)
En ezt nem tudhatom, azert irtam :)

> hardeningolva? Mas gepen is elofordul a hiba? Leiras alapjan
> elsore ezekre gondolok, de lehet tobb mas ok is. Probald meg
> mas bongeszovel is megnezni, ammiatt ,hogy kideritsd
> egyaltalan web specifikus-e a hiba.
> Lehet, hogy nem eleg egyertelmu voltam az elobb: kliensek
> adottak. pop3 barmely kulso hosztra név alapjan megy.
> egyebkent FTP is. http nem megy.
> Most inband routerrel es direktben megy, a rendszergazda
> gepen le lett probalva.
OK. Latszodik, hogy nem a klienssel van baj (pedig ezt is szamitasba vetted az elso level alapjan) akkor syslogbol kiolvashato minden. Tuzfalad jol feloldja gepneveket? Ott is futtass egy nslookup-ot, vagy dig-et.

> a kommunikaciot. Esetleg probalj telnettel webezni, ott is
> kijohetnek a hibak.
> azt hiszem azt is megirtam( vagy nem?), hogy cmd-bol
> nslookup-pal siman felold barmilyen nevet....
en teljesen masrol beszelek. Ha tudsz http-ul, akkor a telnet hasznalataval nezheted a folyamatot. Esetleg kapsz uzenetet, de mondjuk az Explorered nem irja ki (tipikusan akkor, ha az "Egyeni HTTP uzenetek" beallitas meg van bolygatva).....helyettesitve, de nem potolva a loggolast.

Marad a log analizis.

Udv.,
Kalman