[zorp-hu] libzorpll licenss

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Sun, 12 Dec 2004 01:23:06 +0100

Milus János <johans@gnu.hu> irta:
> valamint a forrásban sincs licensz feltüntetve. Szeretném elindítani,
> hogy a zorp-gpl bekerüljön a gentoo portage fába, ehhez viszont ezekre
hehe, megelőzött valaki. Pár hónapja tervezem, de hisányzott a
szabadidő. Hajrá.

> az információkra szükség lenne. Mi a pontos licenszelése a
> libzorpll-nek?
úgy tudom, hogy minden Zorp-hoz kapcsolódó kód duál licences, mindig a
kereskedelmiből forkolódik egy kód, ami GPL alatt jön ki, jellemzően
kevesebb feauturéval, de ez jellemzően a proxykra vonatkozik.

Persze nem vagyok sem BalaBit vezetőségi tag, sem tualjdonos, úgyhogy az
én szavamat ne vedd készpénznek :-) De erőteljes kutatásokat végeztem
annó, hogy mit is tudok mondani az ügyfélnek, mi az amiben más a Pro a
GPL-től. Akkor ezeket a válaszokat kaptam valakitől a BalaBit háza
tájáról (= Mag v. Györkő v. Bánfi Tamás v. mindegyikük).

üdv,
Ago