[zorp-hu] nem transzparens http es https proxy

Kerekes Gyula zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 10 Aug 2004 09:50:21 +0200

On Mon, Aug 09, 2004 at 08:42:44PM +0200, Hegedus Ferenc wrote:
> Sziasztok
>
> Akadt egy kis gondom, van egy nem transzparens http es https proxym, affele
> 2 az 1-ben. A felepitese valahogy igy nez ki:
>
> nem transzparens http proxy: if CONNECT -> ssl proxy -> transzparens http proxy
>
> Amikor https url-t akarok megnezni vele, az alabbi hibauzenetet kapom:
>
> proxy requests not permitted in transparent mode

Kicsit olyannak tunik, mintha SSL-be csomagolt proxykeresek probalnanak
atmenni a tuzfalon. Nem lehet, hogy bongeszo-oldalon nem stimmel valami?

Az if CONNECT dolog pedig nalam igy van megoldva a nem transzparens HTTP
proxyban:

		self.request['CONNECT'] = (HTTP_REQ_ACCEPT,)
		self.connect_proxy = MyHTTPSProxy

A MyHTTPSProxy pedig egy sima transzparens HTTPS megoldas.
Ha te is igy csinaltad, akkor bocsi, nekem ez a megoldas 2.0.8.4-gyel
mukodik.

Gyula