[zorp-hu] nem transzparens http es https proxy

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 9 Aug 2004 22:14:45 +0200

sziasztok,

nem láttam, hogy érkezett volna rá válasz, ha igen, bocsi
Hegedus Ferenc <dark@chaos.hu> irta:
> Akadt egy kis gondom, van egy nem transzparens http es https proxym, affele
> 2 az 1-ben. A felepitese valahogy igy nez ki:
> nem transzparens http proxy: if CONNECT -> ssl proxy -> transzparens http proxy
> Amikor https url-t akarok megnezni vele, az alabbi hibauzenetet kapom:
> proxy requests not permitted in transparent mode
A http proxynál lehet beállítani, hogy milyen kérés legyen (Host: és
relatív útvonal típusú vagy http://www....../ típusú). Transzparens
módon a Host-os megoldást kellene használni, egyébként a proxy
kommunikációst (teljes cím). Próbáld ki, hogy átállítod a
permit_proxy_requests értékét true-ra a classodban. Az eredményt is írd
meg.

> intra_http[11015]: (zorp/intra_http:6/http): request prefilter header; hdr='Host', value='www.balabit.hu'
ez alapján jónak tűnne. Nincs a képben egy cache proxy is? Hol
helyezkedik el? (Vany gyanúm, de ezt megtartom magamnak :-))

üdv,
Ago

Deim Ágoston
LSC Linux Support Center Kft.