[zorp-hu] /private csak ssl-lel, http/1.1

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 15 Sep 2003 13:51:58 +0200

On Mon, Sep 15, 2003 at 01:09:38PM +0200, Daniel VASARHELYI wrote:
> Az nem problem. Az a problem, hogy http kiszolgalasra egy osztalyt
> szeretnek hasznalni, es ha ssl-en jon a a keres, akkor  Pssl proxy "ala
> bujtatom" be a http proxyt, igy oldva meg, hogy ugyanaz legyen elerheto
> ssl-lel es ssl nelkul is. Egyetlen kivetel, hogy amikor az user nem
> hasznal ssl kapcsolatot, a zorp dobja vissza a kerest, ha /private
> cimrol van szo. Nem tudom viszont, hogy a VirtualHttpS hogyan tudna
> "parametert" atadni a stackelt VirtualHttp proxynak.

a sessionon keresztul.

pl: a https-ben:

self.session.stacked_in_ssl = 1

a http-ben pedig:

if hasattr(self.session, "stacked_in_ssl"):
	ssl
else:
	nemssl

esetleg hivatkozhatsz kozvetlenul is ra, de akkor le kell kezelni az
AttributeError exception-t:

try:
  if self.session.stacked_in_ssl:
	#ssl
  else:
	#nem ssl
except AttributeError:
  #nem ssl

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1