[zorp-hu] /private csak ssl-lel, http/1.1

Daniel VASARHELYI zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 15 Sep 2003 13:09:38 +0200

On Mon, Sep 15, 2003 at 12:42:52PM +0200, Balazs Scheidler wrote:
> probald esetleg a self.request_url_file-t hasznalni, ebben nem a teljes url
> van benne, hanem csak a file resz. (a proxy feldarabolja az URL-t es
> publikalja a request_url_* attributumokban, ezek le vannak irva a Http proxy
> docstring-jeben)
Az nem problem. Az a problem, hogy http kiszolgalasra egy osztalyt
szeretnek hasznalni, es ha ssl-en jon a a keres, akkor  Pssl proxy "ala
bujtatom" be a http proxyt, igy oldva meg, hogy ugyanaz legyen elerheto
ssl-lel es ssl nelkul is. Egyetlen kivetel, hogy amikor az user nem
hasznal ssl kapcsolatot, a zorp dobja vissza a kerest, ha /private
cimrol van szo. Nem tudom viszont, hogy a VirtualHttpS hogyan tudna
"parametert" atadni a stackelt VirtualHttp proxynak.

asd

--
Daniel VASARHELYI