[zorp-hu] dep packages

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Sun, 7 Sep 2003 12:46:41 +0200

narancs <narancs@narancs.tii.matav.hu> irta:
> az éles tűzfalon ha nyomok sec. okból update-upgrade-et, jó lenne ha nem
> olyan release jönne le ami el sem indul mert kimaradt 1 fájl belőle...
> persze kézzel lehúzhatom a testingből a működő verziót, de hát...........
Az éles tűzfalon történő upgrade-t nem árt, ha megelőzi egy
tesztrendszer upgrade.

> szóval, hogyan lehetne user oldalról supportálni a assurrance of
> quality-t? elég a bugreport ide a listára vagy van BTS?
De szépen hangzott :-) Nem vagyok egy Szy Gyuri, de ettől még nekem is a
hajam hullik. Ezt így is lehetett volna mondani: mivel lehetne
felhasználói oldalról segíteni a minőségbiztosítást?
A lényegre: szerintem a folyamatos hibajelzésekkel. Ez eddig is ment.
Azzal, hogy esetleg patchet küldesz a GPL-es fához. Azzal, ha több
tesztrendszert állít össze mindenki a munkahelyén, különböző kritériumok
szerint.
Röviden ennyi.

üdv,
Ago