[zorp-hu] zorp.deb error(ok)

Magosányi Árpád zorp-hu@lists.balabit.hu
27 Oct 2003 14:14:03 +0100

2003-10-27, h keltezéssel Kosa Attila ezt írta:

> Orulnek neki, ha egy kicsit bovebben kifejtened ezt az elkepzelest.

A döntési réteg jelenleg azt csinálja, hogy a zónákban meg tudod
mondani, hogy melyik service mehet be oda, és melyik jöhet ki
onnan.

Az amit én szeretnék, a következőekben tér el ettől:
-a zónát nem csak IP cím, hanem IP cím és port alapján is meg lehet adni
-a zónához szubjektumként (amikor onnan indul ki a kapcsolat) és
 objektumként (amikor oda megy be a kapcsolat) lehet különböző
 biztonsági attribútumokat rendelni
-a biztonsági attribútumok között szerepel a biztonsági szint és a
 kategóriák. Nevezzük most ezeket információáramlási attribútumoknak.
-a döntési réteg a kapcsolat engedélyezéséről az információáramlási
 attribútumok alapján a
http://www.lme.hu/rendezvenyek/konferencia/2000/anyagok/magosanyi_a.pdf
 előadásban leírtak szerint.

Van is egy deszkamodell implementációm, de nagyon lassú. Ugyanis az első
bajuszhoz át kellett szabni a zóna osztályt, és nagyon hamar eljutottam
ugyanahhoz a problémához, amitől a raytracer programok olyan sokat
számolnak.

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból