[zorp-hu] Zorp IPF resze

Attila Nagy bra@fsn.hu
Wed, 29 Jan 2003 11:28:56 +0100 (CET)

Hello,

> 1) egy patch a Darren fele ipfilter-hez, ez nagyon rovid, leginkabb egy
>    hook meghivasa
> 2) egy kernel modul, ami hasznalja a fenti hook-ot, es az ipfilter-t
>    hasznalva implicit NAT szabalyokat vesz fel a Linux-os tproxy-hez hasonloan
Tehat gyakorlatilag arrol van szo, hogy a NAT tablahoz ad hozza uj
bejegyzeseket, illetve torlol belole?
Ha igen, nem teljesen ertem, hiszen ezt meg lehet valositani userspace-bol
is, ugyanugy, ahogy az ipnat -f nat.conf paranccsal fajlbol beolvasom a
szabalyokat.

Valamit nagyon felreerthetek...

> A userspace API megegyezik a Linux-os megvalositassal, es mar legalabb
> egyszer a mukodes jeleit is mutatta. ;)
Akkor meg nem vennenk meg a Zorpot az uj Sun Fire 15k-ra ;)

> A Zorp-os valtoztatasok egy resze meg nincs merge-lve a fo forrasfaval,
> illetve a megvalositas egyenlore nem tamogatja az UDP-t.
Tehat ezert nem latszik a forraskodban a tamogatas.

----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy@fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)
						cell.: +3630 306 6758