[zorp-hu] Zorp IPF resze

Deim Agoston ago@lsc.hu
Tue, 28 Jan 2003 21:43:45 +0100

Attila Nagy <bra@fsn.hu> irta:
> A kerdes: elerheto valamilyen modon ez az IPF-es kapcsolodast is
> tartalmazo kod, vagy felejtsem el, az nem GPL-es?
Solaris = kereskedelmi rendszer, ezért nem igazán lehet GPL-es sem a
patch. Márpedig Solarisnál kernel szinten kell patchelni.
Szerintem keress egy kereskedőt a Balabitnál, biztos tudnak ajánlani
neked opciót.

> Bonusz kerdes: mennyire Solaris specifikus ez a kod? (engem peldaul
> FreeBSD-n erdekelne a dolog :)
Ha jól tudom a transzparencia hiánya volt itt a gond, ugyanaz a réteg
hiányzott(ik), mint a 2.4-es kernelnél hiányzott a linuxban.
De mivel Solarist eddig csak home gépen használtam úgy igazán, ezért
erről nem sokat tudnék mondani, mivel első dolgom az volt, hogy
felrakjam a GNU cuccokat és otthonosabb lett a környezet. FreeBSD-n
kernelét illetve a doksit kellene megnézned.
üdv,
Ago