[zorp-hu] Zorp IPF resze

Magosányi Árpád mag@bunuel.tii.matav.hu
Tue, 28 Jan 2003 20:30:51 +0000

A levelez=F5m azt hiszi, hogy Attila Nagy a k=F6vetkez=F5eket =EDrta:

[csak pletyk=E1lok]

> A kerdes: elerheto valamilyen modon ez az IPF-es kapcsolodast is
> tartalmazo kod, vagy felejtsem el, az nem GPL-es?

Csak annyira, amennyire egy kereskedelmi szoftver bin=E1ris
patch-e GPL-es lehet. Meg az IPF-hez sem volt sok k=F6ze:)

>=20
> Bonusz kerdes: mennyire Solaris specifikus ez a kod? (engem peldaul
> FreeBSD-n erdekelne a dolog :)

Ahhoz el=F5sz=F6r kellene egy haszn=E1lhat=F3 csomagsz=FBr=F5 FreeBSD-re...
Az sem lenne h=E1tr=E1ny ha nem pont Darren billenty=FBzet=E9b=F5l.

--=20
GNU GPL: csak tiszta forr=E1sb=F3l