[zorp-hu] Zorp IPF resze

Attila Nagy bra@fsn.hu
Tue, 28 Jan 2003 17:37:57 +0100 (CET)

Sziasztok!

Az emelkedett szakmai tartalom mellett nekem egy nagyon egyszeru kerdesem
lenne csak: "allitolag" (nyoma is van :) a Zorp elerheto Solarison is,
ahol a csomagszurovel kapcsolatos dolgok Darren Reed IPF-evel kerultek
megvalositasra.
A Debian tukrokrol elerheto forraskodban azonban nagyon ugy tunik, hogy
ebbol a lehetosegbol vajmi keves van valojaban ott (ertsd: semmi).

A kerdes: elerheto valamilyen modon ez az IPF-es kapcsolodast is
tartalmazo kod, vagy felejtsem el, az nem GPL-es?

Bonusz kerdes: mennyire Solaris specifikus ez a kod? (engem peldaul
FreeBSD-n erdekelne a dolog :)

Koszi!

----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy@fsn.hu