[zorp-hu] Ftp =?ISO-8859-2?Q?fiask=F3?=

narancs narancs@narancs.tii.matav.hu
Wed, 22 Jan 2003 11:57:06 +0100

Balazs Czigany wrote:

> [...]
szerintem nem pecs kerdese, de lehet...

ez csomagszuro problema.
be lehet parameterezni hogy hogyan nyisson vissza.

2 resz van, eccer ki kell nyitni egy port tartomanyt akkor ha a kliens=20
aktiv es a zorp passziv, ezsek szerint ez neked megy,
eccer pedig ha a kliens passziv es a zorp aktiv akkor pedig valami ilyesm=
i.

iptables -A INTERNET -s $INTER_NET -d $INTER_IP -p tcp --sport 20=20
--dport 40000:41000  -m state --state NEW,ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT

de javiccsatok ki ha hulyeseg! nekem igy megy jol. na most a dport az
  self.data_port_min =3D 40000
  self.data_port_max =3D 41000

kozott kellene hogy menjen ha jol tudom...
ha ugy nem megy akkor prosza 1024: