[zorp-hu] zorp automatikus ipchains

Narancs v1 narancs@narancs.tii.matav.hu
Thu, 21 Mar 2002 15:14:10 +0100 (CET)

On Thu, 21 Mar 2002, Kosa Attila wrote:

> Es meg valami: ha egyszer atterunk az iptablesre, akkor ezt a
> reszt at kellene (valoszinuleg) irni. Kicsit feleslegesnek
> tunik az erre forditott munka, es az iptables konfigja - imho -
> sokkal bonyolultabb (lehet), mint egy ipchains konfig.

szerintem nem bonyolultabb, számomra az iptables modellje sokkal tisztább
és átláthatóbb. tetszenek az új feature-ok, az új szintaxis is.
szerintem is akkor már inkább az iptables-be kelle fejleszteni.

előbb utóbb úgyis mindenki át fog állni a 2.4-re.

Narancs v1
IT Security Administrator
Warning: This is a really short .sig! Vigyazat: ez egy nagyon rovid szig!