[zorp-hu] benchmark (Zorp 600MBit!)

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Tue, 16 Jul 2002 14:45:51 +0200

On Tue, Jul 16, 2002 at 02:16:41PM +0200, Narancs v1 wrote:

> ha most azt akarod mondani hogy implementaltatok az oracle sql-net-et

igen.

> akkor itt az id? hogy meggy?zzem a f?nökömet.
>
> gaunlet 6:

kicsit atrendezve a dolgot:

van zorp-ban is:

> 2. finger
> 3. ftp
> 5. http
> 8. lp
> 10. oracle sqlnet
> 11.pop3
> 22. telnet
> 24. whois

ez csak nekunk van:

ssl,
imap,
nntp,
radius

ilyenunk nincs, de jo lenne:

> 6. iiop (Internet Inter-ORB Protocol)
> 16. SMTP (alapvetoen postfix-el nativ proxyzzuk jelenleg)
> 19. MS SQL
> 20. Sybase SQL

es persze van nehany, amit most fejlesztunk (es nincs kozte)

ezek szerintem nem igazan fontosak (szinten nincs):

> 9. netshow
> 7. info (ez mi?)
> 14. realaudio
> 15. RSTP
> 17. SNMP
> 21. streamworks
> 23. VDOlive

elavult (ezert szerintem nem kellenek):

> 1. ck-gw (ehelyett van outband authentikacio)
> 4. gopher
> 12. rsh
> 13. rlogin
> 25. X (ilyet ki proxyzik?)
> 18. SOCKS 5 (transzparencia van helyette)
>
> még most is tartod? :-)

es azt is tudod, hogy ezek kozul hany plug?

reszlet a Gauntlet 6 ST (security target)-jebol:

proxy: telnet, smtp, pop3, ftp, http, sqlnet, mssql, sybase, snmp

plug-gal megvalositva: ldap, nntp, ssl, aol, compuserve, notes, nntp, netbios-tcp, netmeeting, x.500

azt nem tudom, hogy az r* protokollok (rshell, rlogin stb) mar miert
nincsenek itt felsorolva

> persze örülnék ha az értelmesebb protokollokat
> ti is megcsinálnátok. pl. az SQL-ek.

nyilvan a fejlesztesek sosem allnak le. most is fejlesztes alatt van +3
proxynk.

> Az SMTP-t szerintem bízzátok a postfix-re, csak a konfigolását
> be lehetne illeszteni a zorp-ba.

a gui-n keresztul konfigolhato lesz.

> most mi a pénzes zorp proxy felhozatala?

ha a kereskedelmi reszletek erdekelnek, akkor Banfi Tamas, 371-0540,
banfi.tamas@balabit.hu