[zorp-hu] benchmark (Zorp 600MBit!)

Narancs v1 narancs@narancs.tii.matav.hu
Tue, 16 Jul 2002 14:16:41 +0200 (CEST)

On Tue, 16 Jul 2002, Balazs Scheidler wrote:

> A Zorp is kereskedelmi, legalabbis van kereskedelmi verzioja is.
>
> amugy pedig a kerdesedre adando valasz nem ketseges. :)
>
> a legutolso sqlnet proxyval lassan mar tulteszunk a gauntleten is
> proxyszamban.

ha most azt akarod mondani hogy implementaltatok az oracle sql-net-et
akkor itt az idő hogy meggyőzzem a főnökömet.

gaunlet 6:

1. ck-gw (jo lenne, ha a b-wall is resze lenne a zorp-nak,
kompatibilitas miatt)
2. finger
3. ftp
4. gopher
5. http
6. iiop (Internet Inter-ORB Protocol)
7. info
8. lp
9. netshow
10. oracle sqlnet
11.pop3
12. rsh
13. rlogin
14. realaudio
15. RSTP
16. SMTP
17. SNMP
18. SOCKS 5
19. MS SQL
20. Sybase SQL
21. streamworks
22. telnet
23. VDOlive
24. whois
25. X

még most is tartod? :-)
persze örülnék ha az értelmesebb protokollokat
ti is megcsinálnátok. pl. az SQL-ek.
Az SMTP-t szerintem bízzátok a postfix-re, csak a konfigolását
be lehetne illeszteni a zorp-ba.

most mi a pénzes zorp proxy felhozatala?

Narancs v1
IT Security Administrator
Warning: This is a really short .sig! Vigyazat: ez egy nagyon rovid szig!