[zorp-hu] Kezdjuk elolrol :)

SZALAY Attila sasa@balabit.hu
Wed, 17 Jan 2001 11:08:48 +0100

Hi!

On 2001 Jan 17, Kosa Attila wrote:

> Mas nem allt rendelkezesemre.

Akkor a zorp ne a 192.168.X-es cimen figyeljen, hanem a 127.0.0.1-esen.
Ugyanis a localhost-ra meno keresek oda futnak be. (Normal esetben)

> Felvettem a maximalis 10-re, alig gyoztem olvasni :)

6-nal feljebb csak akkor erdemes rakni, ha valamennyire erted a belso
mukodeset, mert ott mar _nagyon_ sok allapotinformaciot kozol, ami
a csak akkor hasznosithato, ha belsoleg is ismered. (Arra jo, hogy
hiba eseten megkonnyiti a munkankat, ugyanis leroviditi a hiba
lokalizalasat.

--
Szalay Attila                         BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel/fax:(36-1)-217-14-98              1092 Bp. Köztelek u. 4/b