[zorp-hu] Kezdjuk elolrol :)

Kosa Attila atkosa@shinwa.hu
Wed, 17 Jan 2001 11:00:20 +0100

On Wed, Jan 17, 2001 at 10:35:41AM +0100, SZALAY Attila wrote:

> A ping nem megy keresztul a zorp-on. (A PING icmp csomag, a zorp pedig
> csak UDP-s es TCP-s csomagokkal foglalkozik)

Ezt nem tudtam.

> Viszont ez azt jeleti, hogy forward-olsz a ket halokartya kozott,
> ami nem jo otlet.
> A forward legyen alapbol DENY

Az otthoni gepemen kiserleteztem, de csak egy halokartya
van benne, es nincs mellette masik gep :( Igaz, felhuzhattam
volna dummy interfeszeket, de csak most jutott eszembe :)
Azokon is lehet tesztelni, ugye? Csak hogyan mondom meg,
hogy melyik interfeszrol jott a csomag? Egyelore ez mindegy.

> Kerdes, hogy honnan probaltad? Ugye nem localhost-rol?

Mas nem allt rendelkezesemre.

> Egyebkent, ha valamilyen nyugje van a zorp-nak, akkor azt jelzi, felteve,
> hogy nem tul alacsony a verbosity level-je. (Az instances.conf-ban
> ellenorizheted. A default 3 mar megfelelo, de minel nagyobb ez az ertek,
> annal tobb mindent ir ki)

Felvettem a maximalis 10-re, alig gyoztem olvasni :)

--
		Udvozlettel
				    Zsiga