[zorp-hu] Konfiguralas

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Thu, 11 Jan 2001 16:02:05 +0100

> Hogyan tudok ilyen zonakat definialni? Lehetseges-e olyan,
> hogy egy fajlban felsorolom a jogosult ip-cimeket, es csak
> a fajl nevet adom meg az InetZone definialasakor? Vagy mi
> a helyes eljaras?

a 7.x-ben levo InetZone-nak tudsz adni IP cim felsorolast:

# belso zone, csak http-zhet
InetZone("intranet", "192.168.0.0/24",
	outbound_services=["http"])

# a belso resz zonaja, orokli a belso zona osszes jogat + joga van FTP-zni
InetZone("privileged", ["192.168.0.1", "192.168.0.2"],
	admin_parent="intranet",
	outbound_services=["ftp"])

InetZone("internet", "0.0.0.0/0",
	inbound_services=["*"])

az admin_parent jelenti azt, hogy a jogokat orokolni kell a megadott
zonatol.

     url: http://www.balabit.hu/pgpkey.txt