[zorp-hu] Konfiguralas

Kosa Attila atkosa@shinwa.hu
Thu, 11 Jan 2001 15:57:41 +0100

On Thu, Jan 11, 2001 at 03:24:39PM +0100, Magosányi Árpád wrote:

> A gépeket funkciók szerint zónákba sorolod. A hozzáférésvezérlésnél
> ezeket a zónákat használod.

Hogyan tudok ilyen zonakat definialni? Lehetseges-e olyan,
hogy egy fajlban felsorolom a jogosult ip-cimeket, es csak
a fajl nevet adom meg az InetZone definialasakor? Vagy mi
a helyes eljaras?

A 0.6.0-1-el a Listener definiciojanal jelez hibat, a
0.7.11-1-nel pedig masnal (bocs elfelejtettem, hogy
minel). Akkor melyik a nyero? A 0.7.11-1-hez teljesen
at kell irni, es a doksiban levo peldak sem teljesen
jok.

> Kicsit sok az inited.

Csak szamomra igy konnyebben ertheto volt, hogy mindent
egy kupacba raktam. Az igazi konfigban termeszetesen
nem igy lesz.