[zorp-hu] Egymasba agyazott plugok

Kosa Attila atkosa@shinwa.hu
Wed, 22 Aug 2001 12:23:34 +0200

On Wed, Aug 22, 2001 at 10:46:39AM +0200, Balazs Scheidler wrote:

> a http-re gondoltam, az van a GPL-esben is.

Bocsanatot kerek, en fogalmaztam rosszul. Plug-ot irtam,
es proxy-ra gondoltam :) Egyedul a pop3-nal sikerult azt
is irnom, amire gondoltam.

Nem vagyok biztos a dolgomban, ezert elkelne egy kis segitseg.
Osszehoztam a kapcsolatot (egyelore sima plug proxy-val) a
wines kliens es a courier spop3d-ssl kozott. Csak mindig bedob
egy ablakot a kliensnek, hogy nincs hitelesitve a kulcs. A
CA.pl segitsegevel elkeszitettem az igazolasokat, mar csak a
megfelelo helyre kellene masolni oket. De melyiket hova?
Letrejott egy newcert.pem, egy newreq.pem fajl, es a demoCA
konyvtarban egy cacert.pem fajl. Melyiket hova kell tenni,
hogy minden mukodjon? Ahogy en gondolom: a newcert.pem az
igazolas, a newreq.pem a privat kulcsom, a cacert.pem a CA
igazolasa. A newcert.pem az amit a courier spop3d-ssl-je
hasznal a /usr/share/pop3d.pem fajl neven. A cacert.pem fajlt
kell eljuttatni a winekhez, es azt kell beimportalniuk az
Outlookba. Na de hova kell tenni a titkos kulcsot? Es ezekbol
melyik kell a Zorpnak, es hova kell masolni? Es milyen neven?
A nevek kotottek egyebkent, vagy tetszes szerinti nevet
adhatok a fajloknak?

--
		Udvozlettel
				    Zsiga