[zorp-hu] Egymasba agyazott plugok

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Wed, 22 Aug 2001 10:46:39 +0200

On Wed, Aug 22, 2001 at 10:27:39AM +0200, Kosa Attila wrote:

> Van pop3 proxy? Azt hittem, csak a fizetos valtozatban lesz.

a http-re gondoltam, az van a GPL-esben is.

> Ezek szerint csak alairt kulcsokat lehet hasznalni?
> Ugyanis nalam nem alairt kulcsokkal is mukodik az
> spop3 (mint azt a masik listan mar irtam).

nem. a ca.crt ahhoz kell, hogy a szerver oldalt ellenorizze az SSL proxy
ugyanugy, ahogy a bongeszod is ellenorzi. Termeszetesen az egesz ellenorzest
kikapcsolhatod, de akkor nagyon konnyu man-in-the-middle-t jatszani.

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1