[tproxy] tproxy 2.6.10+

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
Wed Jun 22 14:43:01 CEST 2005

       Sziasztok!

Esetleg meg tudja nekem valaki mondani mikorra varhato tproxy patch
frissites? Sajnos csak 2.6.10-es patch-et talaltam de (az xen 2.0.6 miatt)
nekem legalabb 2.6.11-es kernelen kene hogy mukodjon.
Sajnos nem vagyok toppon C-ben igy magam nem tudom megoldani a
conflict-okat. :(

Esetleg latott / hallott mar valaki magasabb verzio szamu tproxy
patch-rol? URL?

Jol gondolom, hogy ha nekem adott 1 szolgaltatas IP es belul tobb
webszerver
amelyek kulonbozo domaineket szolgalnak ki es szuksegem van az eredeti
kliens IP-kre az access.log-okban akkor zorp+tproxy+iptables megoldasra
van szuksegem?

udv,

Lenard