[zorp] http + smtp

Zoltán Gyula Beck beckzg at gmail.com
Mon May 13 10:11:08 CEST 2013

Kedves Tagok,

  egyelőre nagyon kezdő vagyok a témában, de úgy alakult, hogy tesztelnem
kell(ene) a Zorp GPL-t és ebben szeretném kérni a segítségeteket. A
tesztelést egy önálló webserveren kellene megtennem, a Zorp is azon lenne
(nem külön gateway), kb. ez lenne a cél:
- bejövő http (több domain)
- bejövő https (több domain)
- kimenő smtp
- kimenő smtp + TLS

  Nagyon megköszönném ha tudnátok példát mutatni vagy elérhető
dokumentációt, én egyelőre ezt nézegettem:
https://github.com/balabit/zorp-examples/blob/master/policy.py de ez
alapján nem látom, hogy az iptables hogyan kellene kinézzen, illetve a
zonákat sem látom, hogyan kellene felépíteni egy standalone szerveren.

  Üdv és köszönöm,
bzg
--------- következõ rész ---------
Egy csatolt HTML �llom�ny �t lett konvert�lva...