[zorp] make install nem fut le

Gergely Nagy algernon at balabit.hu
Thu Sep 6 12:48:55 CEST 2012

Stefán István <istefan at tuxit.hu> writes:

> Próbálok ismerkedni a zorp gpl-es verziójával. Forrásból telepítem, de a
> make install résznél hibát kapok:
>
> /usr/bin/python ../../pylib/kznf/setup.py install --prefix
> //usr/local/zorp --install-layout=deb
> usage: setup.py [global_opts] cmd1 [cmd1_opts] [cmd2 [cmd2_opts] ...]
>     or: setup.py --help [cmd1 cmd2 ...]
>     or: setup.py --help-commands
>     or: setup.py cmd --help
>
> error: option --install-layout not recognized

Milyen OS-rol van szo? Debianon es leszarmazottain kene legyen
--install-layout=deb, mashol nincs ilyen. Ha nem Debian vagy
leszarmazott rendszeren forgatod, akkor szerintem az a legegyszerubb, ha
az --install-layout=deb opciot kiszeded a pylib/kznf/Makefile.am -bol,
mert ugysem relevans, akarmit is csinal.