[zorp] Zorp installálási probléma

REPNIK SZABOLCS szabolcs.repnik at freemail.hu
Sat Mar 17 20:18:55 CET 2007

Sziasztok!

Ma probáltam elöször installálni zorp-ot.
Egy debian sarge alaprendszert raktam fel, majd a
sources.list-ben megadtam  a balabitét. Sikeresen
letoltöttem, a kernel image-t és a kernel-headert is.
Inditáskor a grub fel is kinálja a zorp-os kernel-t is, de
ha azt szeretném betölteni, akkor ezt a hibaüzenetet kapom:
id "1" respawning too fast: disabled for 5 minutes

Ha a "rendes" sarge kernelt töltöm be akkor nincs hibaüzenet.
Az inittab-hoz nem nyultam.

Elöre is köszönöm a segitséget