[zorp-hu] Zorp 6.0.11 - tanúsítvány lánc

Attila Pozsonyi pozsonyi.attila.zsolt at gmail.com
2018. Jan. 23., K, 14:01:09 UTC

Szia!

Köszi a tippet, működk! A vicc az, hogy korábban már próbáltam ezt a
megközelítést és akkor hibára futottam. Mint kiderült azért, mert előre
kerültek a CA cert-ek és csak az utolsó volt a server cert maga.
Feltételezem, hogy az első helyen szereplő cert-el próbálja összepárosítani
a privát kulcsot, ami így értelem szerűen nem egy működőképes dolog.

Üdv

Pozsonyi Attila